Shopping!

I dag har jag varit med brorsan på stan, han fyllde ju igår och fick då massa pengar som han 'måste' handla upp.
Han fyndade två stjortor och ett par snygga byxor för bara 350 kr :)
Tur han har en snäll syster som hjälper honom med shoppingen ;D
På eftermidagen drog vi och badade, vi var helt själva vid badplatsen *UNDERBART!!!*
Det enda som fattades var solen haha vi såg den lysa på allt annat utom den lilla vik där vi var och plaskade....

Nu blir det att mysa med älsklingen<3
                          
                                        
                                                             Badplatsen i bjurs :)


             Jag och fanny.                        Min söta bror<3                          fanny och pappa.


                                
                           Fanny gräver ner pappa självklart hjälpte jag och niklas till :)
                              

                                                           Finaste Fanny!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0