regn!! men glad ändå :P

Fy fan för detta pissväder!
Har regnat från jag åkte till jobbet halvsju i morse och det öser fortfarande ner :(
Visst lite små mysigt är det nu på kvällen när man kan burra in sig i ett  täcke med massa ljus tända i hela lägenheten .

Tycker det är så mycket på jobbet,fattar inte hur en del orkar jobba heltid??
Så myket nytt hela tiden, ska ju få börja ge insulin, lite läskigt är det kan jag erkänna.....gillar ju inte det där med sprutor plus att jag oftast är så skakis på handen.
Men man måste ju göra det om man ska kunna fortsätta jobba......
Nu ska jag lägga min ny duschade busunge<3
Sen när älsklingen kommer från jobbet ska vi 'fläska' i oss varsin pizza *göttans*

Vart smått förvånad när vi fick lönespesen i dag :)
Fick mer än jag trodde JIPPI!!!
Nu kanske vi kan köpa en säng åt fanny, Äntligen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Tack! Jag har haft en bra dag hitills...Dock blev det inge sommarväder! =( men jag är inte speciellt förvånad över det..



Kul med lite extra pengar sådär!

kram

2009-08-27 @ 16:19:30
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!



Tack! Jag har haft en bra dag hitills...Dock blev det inge sommarväder! =( men jag är inte speciellt förvånad över det..



Kul med lite extra pengar sådär!

kram

2009-08-27 @ 16:19:34
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: skinkan84

Guu va roligt att man får mer pengar än va man räknat med. Sånt är alltid trevligt! Känns som om en sten släpper i magen på nå vis. Eller hur? Va fina saker ni köpt i blge btw.

Ha det bra!

Kram

2009-08-28 @ 07:19:30
URL: http://www.metrobloggen.se/skinkan84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0