Örebro!!

Vart då att överaska min kompis :)
Vi for till örebro där hon bor sen många år tillbaks......och jag har ALDRIG hälsat på henne... Skäms på mig!!
Kul att man äntligen kom iväg och får se hur hon bor :)
Och jag lovar att nu ska det bli ändring, kommer hälsa på dig fler gånger jonna!!
Tog oss även till IKEA medans vi var där(kunde ju inte vara hos jonna så länge för älsklingen är allergisk mot hennes söta katter)
nu har Fanny fått egen säng,gissa om det är nån som är nöjd?? :D
Skönt att hon somnar helt själv på kvällarna och att hon nu sover i sin säng.
Vart lite mer små saker som en byra, förvaringsback en present till svärmor som snart fyller år mm.
Efter ikea besöket for vi till max och käkade med jonna hennes pojkvän,Madde och Nathalie(som ska vara kvar hos Jonna över helgen.....dom åkte med oss dit)sen var det hej då för denna gång.
Bilresan hem gick bra fanny var jätte snäll, såg på film hela vägen.
Så snäll som hon var i bilen var hon INTE på ikea, shit vilket humör ungen har!
Hon ska göra allt själv(typ köra kundvagnen) annars blir det gap och skrik..........jätte jobbigt att försöka lugna ner henne efter varje utbrott.
Nästa gång blir det en barnfri shopping runda haha ;P

BILDER FRÅN DAGEN!


I lekparken där Jonna bor.


Fråga mig inte vad madde sysslar med?? haha


Jonna och Händrik :)


Jonna och natte Fanny och jag älsklingarna vid ikea


Käkar på max!

Gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0