ONT! ONT! ont......

Vaknade i morse och gjorde mig i ordning för att dra till jobbet.........efter en stund börjar jag få ont i magen.
Värsta magknipen, skulle Möta Camilla vid bussen men hade så ont att jag tog nästa (tänkte att värken skulle gå över)
När man väl kom till jobbet vart det bara värre:(
Inte kunde jag säga nått först heller för jag kände att öpnnar jag munnen kommer tårarna........
Till slut gick det inte längre det brast.......
Å jag som hatar att gråta innför folk!
Urs vad jag skämdes men hade ju så sjukt ont.
Fick lov att ringa älsklingen som hade luren på ljudlöst så det tog en stund innan jag fick tag på han...
Men nu är jag hemma.
Har fortfarande ont :( vet inte vad det är??
Känns som jag har håll fast mycket värre, gör ont bara jag petar på magen....
Hoppas det inte är nått allvarligt!!
Neee nu måste jag lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men usch åk upp å kolla magen din! Detr där lät ju inte så trevligt. kram

2009-08-18 @ 14:45:23
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: marie

men usch gumman du måste åka iväg om de inte blir bättre!!!

2009-08-18 @ 20:35:19
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0