Mycket gjort!

I dag fick jag  'superkrafter' helt plötsligt fann jag mig själv storstädandes i köket :P
Inget vanligt städ utan ett riktigt där jag tog varenda skåplucka, bakom  spisen...eller spisen var det inte jag som gjorde utan mathias, fläkten...ja varenda liten yta i hela köket.
Nu är det skinande rent.
Har även gått igenom fannys leksaker, hon har ju så mycket som bara ligger och 'skräpar'

                                  * SKÖNT!!!*
Efter det plockade vi ihop en  massa skrot på vinden och for till tippen :)
Även ett lass skulle ut till svärföräldrarna.
Medans vi körde fram och tillbaks fick fanny vara hos mormor och busa.
Nu ser det ut som ett bombnedslag på vinden så det ska väl fixas nån dag :)
Skönt att det är mer plats där ute nu i allafall .

klockan är 21.39 och vi (jag och Mathias) ska äntligen få lite käk i magen.
Är superduper hungrig, har ju inte haft så mycket tid med mat i dag men nu blir det kyckling och strips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0