Måndag!

Jobb i dag med.....= TRÖTT haha
Ska strax krypa ner i sängen och bara ha det gött,men hinner väl knappt lägga huvudet på kudden innan mina tunga ögonlock slår igen.
Nu är det bara två dagar kvar innan man får lite sov morgon :)

Vart så jävla ARG igår..........min idiot till granne hade fest i lördags och nån av hennes gäster eller hon själv? har haft sönder Fannys vagn.
Va fan hon kan väl åtminstonde be om ursäkt tycker man!
Men hon är ju en sån där omogen liten fjolla!!!!!!!
Vet att det var nån på festen för det var inga andra hemma huset.
fan blir så irriterad!!!!

Gissa vem som kommit i en riktigt dryg trotsålder?? FANNY :)
Hon får utbrott så fort hon inte får som hon vill, skriker sig helt blå i ansiktet men det är bara att bita ihop, vara lugn och visa vem som bestämmer :D
Idag ringde mathias om dagis så vi ska få hem pappaer sen är det bara att ställa hene i kö .
slipper man tjatet om när hon ska börja på dagis *suck* folk bara lägger sig i!
Man blir inget missfoster bara för att man inte går på dagis, men tydligen tycks folk tro det?
Jag har velat ha henne hemma och jag garanterar att hon knappast är 'missskött' som en del tycks tro när dom små inte får vara på dagis ......Fanny är knappast blyg...hon träffar både vuxna och barn och tar ALLTID kontakt med folk :)
Men hon ska få börja 15 timmar/veckan så vi slipper ha barnvakt jämt när vi jobbar :P

Å inge illa menat med dagis för det är jätta bra att det finns och barnen har jätte skoj där MEN för oss har det passat att ha henne hemma!
Det där måste ju var och en få bestämma själv vad som passar ljust deras familj :)

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorogn..Skoj att du gillar min blogg..Hoppas att du får en solig & skön tisdag.kram

2009-08-18 @ 09:23:34
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anna

Jo det kan jag iofs förstå.men det är ju inte roligt att ha sådär ont heller!

2009-08-18 @ 16:36:16
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0