Löning!!

I dag har man fått påfyllning på kontot.......men gissa vad?? Pengarna försvinner fort om man inte håller hårt i dom! HAHA
Efter att räkningarna var betalda fanns bara hälften kvar(mycket räkningar denna månad!)
Efter att älsklingen slutat jobbet åkte vi och lämnade Fanny hos farmor och farfar.
Hon  och kusin Emma har busat omkring medans jag och Mathias var i  borlänge.
Vart inte mycket till mig eller Mathias, sen  vart det lite till Fanny SOM VANLIGT..... konstigt det där haha :P
Vart lite småplock till oss stora (bh ......till mig så klart :P, Stövlar till mathias ,hårfärg till mig ,färg till bilen nya tallrikar mm), fanny fick kläder och en vagn......
                                     
Hittade ingen bild.............men en liknande sån här fast svart och lite nyare och snyggare :P
Bra att ha i bilen då den är liten och smidig att fälla ihop.
Nu ska jag skölja ur färgen sen ska jag mumsa poppcorn, blir då att överaska min kompis i morgon :)
Plus kolla säng åt Fanny..........

                       
                    


                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0