LEDIG!


                             *BORTA*                                                        *TITT UT*

Nu ska jag njuta i tre sköna dagar innan det är jobb igen......
Ska jobba mellan lördag och onsdag nästa gång , blir kämpigt att kliva upp 5.20 i fem dagar....
Men det ska vi inte tänka på nu!
För nu är jag LEDIG :D
Ska bli super skönt att få ligga i sängen och  dra sig i morgon, visst jag kommer inte få sova längre än till 8.30??
Men det kallar jag lyx i allafall ! :)

Nu ska jag äta en macka sen blir det att mysa ner sig i sängen med älsklingen, blir väl att han kikar på film medans jag övergår från verkligheten till min bok :P

Köpte en cyckelbarnsits i dag men som jag trott passade den inte till min cyckel *snyft*
Har ju en kronans och pakethållaren på dom är ju så breda.
Mathias ska byta pakethållare i morgon så får se om det löser sig eller om vi lär lämna tillbaks den?
Vill ha min soffa NU!!!!
Men det skulle dröja 6 låååånga veckor innan den kom, på den tiden hinner jag ju ångra mig många gånger ju haha.
NEJ nu stänger jag ner burken för i dag!

natti natt :)


                                

   

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt med ledighet! =) kram

2009-08-12 @ 11:18:04
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack!

2009-08-12 @ 12:06:52
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0