kärlek<3

Min lilla busunge är vaken fortfarande.........
Hon har sovit men vaknat flera gånger och varit ledsen, hon säger peed farlig(moped farlig) hon har säkert drömt.
Hon har även klåda på alla sina minst 20 myggbett :(
'Bara'  femton styckna i ansiktet.......jag  tycker synd om min  lilla Fanny,det blir stora bölder som vätskar.
Är ganska säker på att hon är allegisk mot mygg!!
Nu sitter hon iallafall och myser med sin far<3

DOM ÄR MITT ALLT ÄLSKAR DOM SÅ MYCKET ATT DET GÖR ONT!


                               

Själv är man mättare än mättast!
Har ätit alldeles för mycket blåbärs paj haha :P
Känns även som jag är kutryggig efter att ha rensat blåbär typ en väldans låååång stund(än är jag inte klar...),ont har jag med.
Blir en dusch nu innan vi ska krypa till sängs alla tre och mysa<3



LITE BILDER FRÅN DAGEN
!

     
                              sötisarna Myra och Fanny

                     
                  Min mor passade på att leka med lego :P

natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0