Jobb!!

Kvällen igår vart ju inte som jag tänkt mig, tänkte ju pyssla om mig själv lite med ett bad..ansiktsmask och lite sånt.
Sen skulle jag mysa ner mig i sängen med min bok!
Men har man barn kan man inte göra som man vill :P
Fanny var på sin värsta sida och vägrade sova, tror aldrig hon varit så dryg som hon var igår!
Så medans älsklingen roade sig med en krogrunda hade jag det mindre skoj här hemma haha.
Mathias kom hem vid 1 tiden ocj självklart väckte han mig för att sedan själv lägga sig och sova,där låg jag klarvaken lyssnandes till ett snarkand fyllo, livet är väl för härligt :D
Nu i morse väcktes jag av min mobil 'grrr' det var jobbet så nu ska jag jobba kvällen..........
Har ingen lust men måste!
Hittade mig en jacka idag, men vet inte om jag gillar den ändå :P
Den satt snyggt men spände en aning över ryggen.....provade en större men den vart sjö stor!
Så fär väl gå ner några kilo så blir det bra :P
Nu ska jag ta hand om min sura lilla busunge som nästan har sonat<3

Kommentarer
Postat av: marie

vad är det för jacka?:)

2009-08-30 @ 17:52:00
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0