Jobb och kalas!

                  

                 



   


Direkt efter jobbet i dag drog jag och fanny till brorsan, han fyller 12 i dag :)
GRATTIS lillebror<3

Medans jag och älsklingen jobbade fick Fanny vara med sina tokiga fastrar Helena och Madde :P även buskusinerna var med......dom var i parken och lekte så hon har nog haft riktigt skojigt i dag.
Hemma hos mormor var ju Lina och Millis så även där fick hon busa av sig.
Inget glädjer mig mer än att se min trollunge lycklig<3

I dag när jag jobbade fick jag samtal från chefen........hon undrade om jag ville gå på rad ett par veckor till att börja med sen kanske det blir fler veckor.
Jag vart lite kluven eftersom Fanny inte går på dagis, men efter en stund tackade jag JA!
Känns ju bra att ha schemalagda dagar och slippa dessa tankar och  denna oro: kommer jag att få ihop timmar denna månad??
Vi får pussla med barnvakt å så  nu kommande dagar men det ska nog gå bra :)
Men nu måste jag skärpa till mig, lyfta luren och ställa henne i kö till dagis!!!!!!
Är ju så lång vänte tid så lika bra att göra det nu.

Ja just ja!
Datorn som vi lånade av Robert verkar inte funka så där jätte bra .....*buuhhhäääee* så vi får nog drass med denna skitdator ett tag till :(

Nu ska jag lägga mitt troll <3

Kommentarer
Postat av: Skinkan84

Kan ju vara vettigt att sätta henne på dagis. det är nog bara bra för det lilla söttrollet! Hon behöver ju omges utav andra barn osv. Men jag håller tummarna för dig att du kanske får en pltas snart.

Kram

2009-08-07 @ 07:16:51
URL: http://www.metrobloggen.se/skinkan84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0