Jag vill ha nu!!

I dag fick vi nått ryck och åkte runt för att kika på en soffa, har ju velat haft ny i flera år nu.
Till sist hittade vi en som både jag och älsklingen fastnade för..........
Så på måndag ska vi till MIO och köpa den, blir att ta den på avbetalning .......gillar inte sånt men jag har alltid varit noga med att bara ta en sak åt gången!
Vill ju inte köpa på mig en massa och få skulder.
Efter soffletningen drog vi till maddis, hon har oxå ny soffa och ska jag vara ärlig så var det de som fick mig att ta tag i ett eget soffköp :)

                       
                                                Maddes snygga soffa!

                                        

                                          Hon bjöd på grönsaker och dipp :)

På eftermiddagen/kvällen har vi njutit av sol och bad, fanny bara älskar att simma omkring.
Älskar hennes glädjetjut<3
Nu sover yrvädret och även i dag somnade hon själv :)
Nu är det tre dagars jobb som gäller för mig innan jag är ledig igen .
Lite tråkigt att jobba nu när 'sommaren' äntligen är här, bara för att vara elak hoppas jag på lite regn haha ;P
                             
                              

                                                                                                           Goa glada unge<3

                         
                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0