ingen fest och skrik å gråt......

I dag  har fanny varit på sitt sämsta humör :P
Spelar ingen roll vad man sagt till henne så har hon brutit ihop haha.
Bara gråt och gnäll hela dagen, inte lätt att vara liten<3

Själv var jag bjuden på tjej party till kvällen men måste skippa det

                                                               *SNYFT*

Jobbar ju i morgon.....
Även i morgon kväll är det fest men får se hur jag gör nu när Camilla inte längre kan gå(hon fick byta pass och måste jobba kvällen)
Hoppas ni får skoj nu Maddis :) ville ju vara med......blir väl fler gånger?? :)

Nu ska jag lägga min lilla skrutta sen blir det mys med grönsaker och dipp.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack! =)



Synd att du missade partyt! Antar att du får fler chanser..=)



kram

2009-08-22 @ 12:03:00
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0