Höst!

Nu är det verkligen höst, det blåser, regnar och är kallt och rått ute.
Lite små mysigt är det allt när man kan tända massa ljus och mysa ner sig i soffan :)
Tycker hösten har sin charm......... fast det är tråkigt att sommaren är slut!
Fanny och jag gick till lekparken nu på eftermiddagen,Lina och millis kom dit gissa om det var nån som vart glad??
Det bara stråla av lycka ur Fannys ögon när hon såg Lina.
Innan vi gick hem följde vi med och matade fåglarna.
På vägen hem fick jag sms av Ingela så det vart att sitta ute på min gård och snacka lite strunt innan vi pallarde oss hem :P
Väl hemma bakade vi bröd till kvällsmat, tror det vart godkänt av Fanny för hon mumsade i sig varenda smula(hon äter knappt bröd annars)
Nu sover då min lilla trollunge i sin egna säng<3
Jag väntar på älsklingen som jobbar kväll,blir väl att kika klart på den dåliga filmen vi påbörjade igår.....

Hoppas jag får några sms i morgon från vikariepolen!
Vill ha lite jobb nu!!!


Kanske får mitt vardagsrumsbord sålt i morgon?? *hoppas*
Är en tjej som hört av sig...........  så man kan köpa ett nytt som passar soffan vi får om två veckor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0