gissa vad??

Min underbaring står i köket och slänger ihop lite käk till oss :)
Detta har hänt typ 3-4 gånger på dom fem underbara åren vi varit tillsammans haha<3
Var då lugnt på jobbet men tiden gick extra sakta bara för att man var så trött och länktade hem :P
Fanny har varit i parken med mormor,niklas,Millis och Lina medans jag och Mathis jobbat så hon har då haft det så bra!:D
Måste stolt berätta att min skitunge nu spenderar nätterna på sin madrass...ja ni läste rätt hon ligger på en madrass för stunden ska köpa säng åt henne denna månad.
Hon har ju hitills sovit med oss, trångt har det varit men nu kan vi slå volter i sängen igen så mathias är superlycklig haha :P
Han har ju tyck det varit så jobbigt att ha buisen i sängen; han vill ha mycke plats åt sig och sina typ 8 kuddar *fniss*

Nu ska jag käka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0