Film mys med min skrutt<3

               

Det enda jag kunde tänka på när jag jobbade i dag var min stora varma sköna säng :)
Spörengnade så klart när jag skulle cykla till jobbet i morse  och på helgerna går det inga bussar *grrr* så tidigt ....
Så det var bara att trampa i väg med regnjackan på!
Har varit jätte trött hela dagen(är jämt trött nu för tiden haha).
När jag slutade kom Älsklingen och  hämtade mig,  vi drog och handlade käk direkt så man slapp ut nå mer sen.
När jag kom hem hade jag en snabb date med Ingela :)
Hon försökte övertala mig att komma på hennes fest ikväll men jag orkar verkligen inte.
Var mer lockande att ta det lungt :P
Jag och fanny har myst massor nerbäddade i sängen framför Ice Age3 och lite smarrigt lösgodis.
Nu ska jag ge bustrollet käk sen är det kväller för hennes del.....(Är  bara det att skitungen har mer energi än någonsin...... hmm undra hur man ska få henne att sova igentligen???)

:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0