dagen!!

Dagen har vi som sagt spenderat hos min mor, Fanny har sprungit omkring,klättrat och lekt massor :)
(hon var jätte trött och somnade bums nu på kvällen<3)
Jag och Camilla tog med busungarna på en promenad genom boysen och förbi boysen beach.
Kan säga att ett av dom bästa beslut som jag tagit är att ha flyttat ifrån denna helvetes plats!!
VILL ALDRIG DIT IGEN.........
Visst kan jag hälsa på min mor där men skulle aldrig vilja bo där igen, aldeles för mycket skitsnack och obehagligt folk där  mm.
På eftermiddagen kom älsklingen och hämtade mig :)
Vart hem en snabb vända för lite käk sen åkte vi och hälsade på maddis :)
                     
                         
                                               Väntar på bussen........
                                  hon har själv valt brillorna,väskan och
                           hårbandet runt halsen och tagit på sig det hihi


             
                                                                   MAT!!!
                           

       
                                                      söta tjejerna<3

                                           
                                                           Camilla :)


Få se om de blir lite fest på lördag??
Hade varit skoj men finns en person som jag inte gillar som förmodligen ska dit......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0