Bus!! :)

Nu är det fem dagars jobb som gäller, eller fyra kvar om man tar bort denna dag.
När jag sklutade vid två kom mina älsklingar och hämtade mig :)
Vart jätte gald för mathias hade köpt jätte fina blommor till mig<3
Väl hemma fick vi besök av fannys kusiner och fastrar(Nellie,Madde,Helena och Emma)
Fanny vart super glad!
Lilla Nellie satt mest och log så liten och go som hon är :)
Vart lite ledsen ibland när Buskusinenskulle kramas(lite väl hårt) så hon hade det bäst uppe i nåns famn när vildarna Emma och Fanny skuttade omkring.
Står inte på förräns hon själv är med och stojar HAHA går ju så sjukt fort ju :P
Får se om de snart blir fler bebisar...Jag eller helena kanske???
Kan ju säga att jag längtar efter en till lite gosnutt MEN de får vänta tills vi hittat en större lägenhet! :D
Nu ska jag och fanny mysa ner oss i ett bad, känner att jag vill ägna mig åt henne nu när jag ska jobba så mycket!
När Mathias kommer från jobbet ska vi mumsa i oss massa frukt, jag ska göra fruktsallad *smaskens*

Madde bjöd mig på tjejkväll nu på lördag(tror jag det var??) men kanske måste jobba :( hade ju varit skoj! :)
Sen måste vi ordna till lite kräftkalas snart!

                       
                                                              Busungarna<3

                                                  

                                                                  NELLIE :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0