Bakis och skakis :)

I dag har man bara latat sig :P
Mår ju inte så där jätte bra, men man får väl skylla sig själv antar jag.......
Hade då kul igår men vart en aning för fuller *host*Man är ju inte van att dricka nu för tiden, kroppen tål ingenting längre.
Och självklart var ju festen hemma roligast själva krogrundan har jag tröttnat på!
Lär ju dröja ett tag nu innan jag utsätter mig för dettta igen haha.
Nu blir det mys framför en film men först måste jag natta mitt lilla charmtroll<3

Men innan jag lämnar datorn ska jag kolla lite priser på tomteland och furuvik, vi ska åka över dan till nått av ställena lite längre fram .
(jag,mathias,fanny kusin emma och madde)

Kommentarer
Postat av: emelie

ahh.. vet hur det känns efter en lyckad dag, men det är dt värt! :D

2009-08-02 @ 23:24:16
URL: http://emeets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0