Fy fan för grannar!!!

Blir så jävla förbannad!!!
Är på väg upp för trappen och grannen under sticker ut sitt tryna och säger: kan ni vara tysta jag sover (har jobbat natt).
Va fan......... Fanny lär ju få låta eller??
Och klockan är fyra på dagen! ska jag hålla min unge tyst för hennes skönhets sömn?? KNAPPAST!! Inte när klockan är så mycket!!
Hon själv då som spelar hög musik nästan varje kväll!!
Lämnar spyor utanför trappen.......
Låter hundjäveln skita på gården utan att ta upp det??(kan inte säga säkert att det var hon men jag tror det)
Har ofta fest...
Ligger och brottas med killen i trappen...
Kastar igen sin jävla dörr hårt som fan så det skallrar i rutorna(även detta mitt i natten ibland flera gånger)
Kan sitta utanför vårat fönster en hel natt och tjattra med kompisar på fyllan...
Tycker hon att mitt barn ska vara tyst???
Skulle inte tro det!!!
Hon får väl investera i öronproppar !!!

Ne fy fan för vissa grannar!!!!!

Jag älskade det här stället som jag bor på!
Tills HON flyttade hit!!
Redan från början såg man vilken apa det var!!!
Vill bara hitta en lägenhet nu! !!

Kommentarer
Postat av: skinkan84

Börja klaga för faaaan! Det skulle jag ha gjort. Med en sån i samma hus lär man ju aldrig få lung å ro. Ok om det skedde nån gång i bland att det var fest. Men inte så där! Ut me skiten säger jag!

2009-04-23 @ 08:42:42
URL: http://www.metrobloggen.se/skinkan84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0