underbara torsdag <3

I dag fick jag blommor av min underbara älskling han har nog förstått att han varit lite avig :P sånna små handlingar betyder så otroligt mycke <3

Har tillbringat dagen på kålgårn me systeryster,mossan,fanny och Niklas självklart, och  går solen i moln när man bestämt sig för å bättra på brännan(som igentligen är blek som fan haha) var riktigt trevligt att mamma för engångskull följde med :)
på eftermiddagen gick jag och niklas på stan(han ska sova hos oss) och när vi var på väg hem såg jag en jättestor blixt sen small det till som bara den...jag vart skit rädd!!!
Vi skyndade oss hem,när vi väl var hemma började det spöregna å mullra men sen dog det ut (skönt jag hatar åska ).

Nu ska jag strax hoppa i säng..... trött som fan!!

Vart inte att jag följde me till örebro(dåligt med pengar) hade verkligen velat men de få bli en annan gång.

Snart ska vi till stockholm *längtar*

Puzz å god natt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0