trött som fan...

kvällen i går va helt okej, så skönt å komma ut lite slippa ansvaret för en stund :)
först va vi hos ingela sen for vi vidare på nån stugfest haha.....när vi kom var folket på väg därifrån, men vi stanna en stund hällde i oss lite alkohål så vi vart "lagomt" goa och fulla ;P
sen drog vi vidare till krogen vart då etage(gillar inte stället) men det var ganska skoj :D...
När krogen stängde va ingela så sugen på max mat så hon övertalade mig att följa me till borlänge för lite fylle käk *inte allas en dum ide* var riktigt gott :)
När jag kom hem vid halv fyra så vävkte jag min älskling hade ju saknat han så klart, han tyckte nog att jag va dryg för jag låg och malde på om kvällen som gått va väl lite fuller så jag sa typ samma sak om och om igen haha...
Så älskling är oxå trött i dag hehe så kan de gå!!
Nu ska jag va lite social för christoffer kom förbi sen ska jag sitta och längta efter min smarrig pizza som ska beställas om en stund ;P


PUZZ PUZZ

Kommentarer
Postat av: skinkan84

Nu ska vi se om detta funkar. Har ju haft problem att kunna kommentera din blogg. Kanske för att jag inte ä så bright..hur de nu stavas

2008-07-06 @ 12:14:17
URL: http://www.metrobloggen.se/skinkan84
Postat av: skinkan84

Haha! Det funkade du! Såååååå härligt! =))

Ha en bra bakfylle söndag nu

2008-07-06 @ 12:15:42
URL: http://www.metrobloggen.se/skinkan84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0