Tralland torsdag hehe...

I dag har jag å petra kutat runt på stan en stund,sen gick vi hem till mig.
Försökte då få min hysteriska busunge att sova en stund, tog ett tag men sen lyckades jag :D
På eftermiddagen kom mormor, kiffen,robin å hans polare ner till oss, Kiffen skulle hjälpa oss med datorn.
Jag tog med min mor , fanny å robin och hans vän ner på gården.......tyckte Kiffen skulle få lite lugn å ro haha mamma snackar ganska mycket :P
Var väl ute och stimmade ett tag men det började ju bli kväller så vi gick upp, fanny skulle ju matas och sen i säng.
Kiffen vart väl inte klar men han skulle komma imorgon oxå...de är bra det vill att datorn blir bra igen.


När vårat troll hade sovit en stund hörde jag steg, jag vart skit rädd men det visade sig att det var Fanny som kom traskandes........nu har hon lärt sig klättra ner från sängen haha (hon sover ju i våran säng i bland) jag började gapskratta fatta att hon blivit så stor så hon kan kliva upp själv å komma ut till oss i vardagsrummet....jädrans skitunge.

Nu kommer mathias å säger att jag har två minuter kvar sen är det kväller för mig oxå haha vi ska se en film

höres i morgon PUZZ PUZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0