TISDAG...

I dag va det ju soligt så jag tyckte då att vi skulle hitta på nått va fan man lär ju passa på :) hemma kan man vara  när det är skitväder.
Så det vart att vi(jag mathias,Natte;niklas å självklart våran busunge )traska upp till lugnet å spela mini golf....jag va inte me i spelet hade fullt upp me å jaga Fanny, det var ju himmelriket å springa runt där.
Är ju så häftigt eftersom varje hål föreställer olika byggnader å sånt från falun :P

                                                                     
På vägen upp tyckte jag att (eftersom vi va i krokarna) vi kunde gå till chickens grav, jag plockade en bukett blommor att lägga  vid graven.                                   
                                                                     
Har haft en underbar å skojig dag så skönt att vara ute nu när det är sommar.......vi bestämde även att fiska nån dag å att grilla (ett måste på sommaren haha) och så tänkte vi åka till rättvik å bada om det blir fint å hälsa på min far när vi är där :)
                                                                      

ne ska lägga in lite bilder sen ska jag va lite social me niklas(brorsan ska sova över) å mathias


PUZZ PUZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0