TisadaG!!!!!!

jaha nu är klockan snart ett på natten alltså!
Har lite svårt att sova är lite uppretad på min älskling men det är sånt som händer haha......ibland när ja vill saker tvärvägrar han men  sen när han vill nått ska jag bara aceptera...... Å säger jag nått blir han som en bångstyrig liten treåring :P jaja de är som det är :)
i dag har  jag , mathias, nathalie, fanny, kusin emma, helena och anders varit vid gruvan, vart lite fika sen fick kusinerna springa av sig lite :)
Var ju först soligt men sen vart det bara gråare å gråare....*suck* vart är sommaren igentligen???

Fick väl hit datorn som vi lånat av min far men när vi kopplat i den så är det nått  som inte funkar med internett anslutningen.....
så man kunde ju inte komma ut på nätet....har typ ringt till folk hela kvällen men ingen kunde förstå vad det var för fel.....får kolla över skiten imorgon!!

Nästa vecka ska jag försöka få med min mor å fika nånstans :)


ne nu ska jag försöka sova (är inte ett duff trött plus att jag har krypningar i bena jag hatar det!!)




ZZZZZzz
zzzzzzZZZZzZZZzzzzzzz GOD NATT PÅ ER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0