stormen är över...

Efter mycket gapande och skrikand (även massa tårar för min del) så vart vi sams igår vi diskuterade en stund men bestämde oss för att sova.
Så i dag vart det mycket dividerande och övervägande fram och tillbaka till sist kom vi väl fram till att inte ta lägenheten.
Anledningen är att tapeterna måste ju fixas och rummen var ju stora så det skulle ju bli ganska dyrt sen är det ju inte så kul och göra om en lägenhet vi ändå inte kommer bo kvar i, den låg ju längst upp och så vill vi ju inte bo det ska vara bottenplan.....
Och innan vi började leta lägenhet bestämde vi oss för att inte ta bästa första utan en vi kan bo länge i!!
Jag vart bara så exalterad för jag vill ju så gärna flytta men jag hade aldrig kunnat bott där och vaknat till dom riktigt fula tapeterna...
men vi har varit kluvna i dag kan jag lova men vi kom i allafall fram till ett gemensamt beslut utan gap och skrik :D ( det fick vi ju ur oss allt i går haha )
Men det var faktiskt lite skönt att rensa luften haha kan ju behövas ibland ;P

Älskar min underbara Mathias över allt annat <3

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag kan förstå att väntan känns olidligt =( Men du ska se att snart kommer ni att hitta en lägenhet =) Håller tummarna för Er

2008-07-04 @ 08:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0