stadsparken sen crusing :P på en onsdag !!

I dag var jag till stadsparken med millis, Lina ,eski å fanny så klart :) Mathias kunde inte följa med för han jobbade.
Nu är han ledig fem dagar så skönt å ha han hemma :)
                                                                      
Mamma följde ju så klart inte med men det kunde jag ju räkna ut hon är så jävla trölig allt ska bara passa henne :(
AAA visst hon hade ont i tanden men ändå..... ja ja man är ju van!!!

 Nu på kvällen har vi varit på stan är ju crusing, kul å kolla på alla bilar.......men roligaste va ju å träffa tant sussane :)
kunde  ju vara kul om du hörde av dig ibland tant!!




Å så spelar ju Kalle baah (eller hur det nu stavas) på etage hade ju velat sett dom men jag hade ingen å gå med :(


ute på gården är det världens fylle fest grannarna springer runt HELT NAKNA vetefan vad dom håller på med haha


Nu ska jag läsa :) har redan läst tre böcker på mindre än en vecka.....

och på måndag kommer mormor...hon vill ju att jag kommer till mamma så hon får träffa fanny hon har ju aldrig sett min busunge.... men sist när hon skulle komma var ju spriten viktigare( hon är alkohlist) så jag vet inte hur jag ska göra :P


vet inte hur jag ska göra med örebro resan heller...........

god natt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0