söndag......snart måndag.....inte långt kvar till fest hihi

I dag har vi varit i lekparken så Fanny fått springa av sig lite energi..........hon älskar ju att vara ute och tjoa mitt lilla bustroll :P
Har försökt få igång datorn vi lånat men det går ju inte.....blir så jädrans frustrerad...vi har ringt dataexperter men inte ens dom kan hjälpa oss *blä*
I morgon kommer syster moa hon ska sova kvar hos oss blir skoj :D
Sen på onsdag tänkte jag gå till stadsparken med mamma ,min syster å hennes familj så jag hoppas på bra väder, mamma håller väl på och velar för hon kan ju inte lämna sitt kära boysen men va fan hon behöver komma ut lite!!!

Har legat i ett varmt bad med ansiktsmask nu på kvällen, rakade även diverse kroppsdelar haha var ju som en urskog......känner mig nu som en rosenknopp i vårsolen ;P slät , len och doftar gott mohaha
 Maddis ringde förut hon tyckte att vi ska åka till Jonna i örebro om två veckor, javisst jätte kul å göra det men jag vill bara vara borta en natt( har lite svårt att sova bort) så jag är nu jäkligt kluven på hur jag ska göra!!!
Älakling är i allafall ledig så han kan va hemma med Fanny, men som sagt jag har två veckor på mig att dividera med mig själv.


Nu ska jag släpa mig in i badrummet måste borsta gaddarna sen blir det sängen, ska läsa en bok har ju börjat läsa sagan om isfolket  IGEN .............. jag bara älskar dom böckerna har läst dom jätte många gånger (har tappat räkningen på hur många haha) aaa visst det är ju 47 böcker så det tar ju en stund men dom är ju så spännande man vill bara att det aldrig tar slut.....



Ne nu måste jag slita mig från denna SEGA dator ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0