solig torsdag :D

så härligt när man vaknar å möts av blå himmel å  en stor sol... man blir genast på bra humör!!
Tänkte åka å bada eller nått med madde idag man lär ju passa på när det är fint.
Snart har hela mathias semester gått, går så jävla fort men det bästa är ju att han har en till på två veckor i augusti super nice, och får han ledigt nu 25 och 27 juli får han en kort ledighet där oxå på fem dagar.
Håller tummarna är så skönt å ha honom hemma, min underbara älskling <3
Fanny har varit lite knölig inatt så man är väl ganska trött,men jag lät Mathias sova (man är ju snäll haha) busungen sitter på golvet i en stor hög av alla hennes (nästan eller inte alls finns ju ännu mer i både kök och sovrum :P ) leksaker.

ne nu ska jag göra nått *vettigt* hahaha


PUZZ PUZZ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dagarna går lite väl fort tyvärr =(



Nice =) Fanns en boksida ute på nätet där pocketböckerna bara kostade 37 spänn =) För den delen, några karaktärer från Isfolket, dyker upp i Ljusets Rike, bland annat Sol =) Jag älskar också att läsa, när man väl tar sig tid till det. "Vargens lilla Lamm" plöjjer nog jag igenom rätt snart skulle jag tro :P Dessutom var det en fristående bok, så det är bara den :P Kan tänka mig att det är lite ont om tid för dig att läsa nu, men det går nog säkert att klämma in en liten stund nån gång :P Ska försöka att nån gång försöka läsa igenom hela Isfolket, när jag får tid och när jag har skaffat mig alla dem :P Skulle som sagt även vilja läsa Trollrunor, den verkar vara bra :)

2008-07-10 @ 09:07:51
Postat av: Ann-Sofie

Va snällt av dig... =) Jasså så hon har skrivit en bok om Svullo. Är den bra?

2008-07-10 @ 11:00:01
URL: http://surfinbabe.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Kul att jag kan inspirera någon till något :P Kan tänka mig att boken är sorglig. En bok som är riktigt bra är "Magdalena Graaf - Det ska bli ett sant nöje att döda dig". Fy fan vilket liv hon har levt =( Väckte sånna känslor i en när man läste den...

2008-07-10 @ 11:21:16
URL: http://surfinbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0