Onsdag..

Jaha sitter då här å väntar på att käket ska bli klart e ju då lite hungrig.........ska smälla i mig fläskfile,potatissallad å baguette......... ska bli så jävla gott vi har ju inte ätit sen i morse :P
I dag gick vi till boysen och hälsa på min mor, hon va väl lite sliten kan jag tro för hon va ju ut på partaj igår.
Så skönt å va ute å röra på fläsket hehe.......
Prata me jennie i dag :) å jag tror på dig gumman du måste komma ihåg va som är viktigt å INTE falla tillbaka, jag finns här för dig om du behöver nån!!

ja just de när vi var på väg till mamma gick vi förbi kålgårn tront ni på fan att det sitter en naken gubbe där haha måste varit nån nudist snubbe.

nu måste jag äta........


PUZZ PUZZ

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Har du läst sagan om isfolket? Jag har bara läst de 3 eller 4 första böckerna. Och jag älskade dem iaf, älskade karaktären Sol. Däremot har jag läst alla Häxmästaren och den fortsätter sedan in i Ljusets rike. Men alla Ljusets rike har jag inte hunnit läsa klart än. Och nu var det några år sedan jag läste dem. Men man kanske kommer ihåg det mesta ändå om man ska fortsätta läsa. Jag drog på mig bokserien De svarta riddarna, det är "bara" 12 böcker. De har jag inte hunnit läsa än :P Tanten har ju släppt ännu en ny serie, alla böcker inte har kommit ut än, som heter Trollrunor. Så den är kanske bra? Vad vet jag?

2008-07-10 @ 08:52:50
URL: http://surfinbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0