NU får det fan vara nog!!!!!

Är så trött på mig själv!! jag MÅSTE gå ner i vikt......var och  provade kläder i dag fy fan säger jag bara ,hittar ju ingenting som passar :(
Men nu börjar en ny tid i mitt liv haha...... bara å röra på döfläsket och sluta svulla massa gott....

Gissa hur mycket jag gått upp i vikt sen jag träffa Mathias??
20 jävla kilo, helt sjukt hur kunde jag låta det hända??

Ne nu är det hårda tag som gäller!!


I morgon ska vi till stadsparken hoppas du kan va me nu mor.......ja vet att du har ont( en tand har gått sönder) men det blir inte bättre av att sitta hemma!!
Bättre å komma ut i solen och va med ditt barnbarn :)

Träffa Jennie hennes bror och hennes mamma Eva va jätte länge sen jag såg Eva riktigt nice å träffa dom

snart är det helg då blir det fest jippi......så skönt å vara barnledig en liten stund :P


nu ska jag ladda upp bilder vi höres :D

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har gått upp 15 kg sen jag träffade min karl, det verkar vara nåt som går ^^

2008-07-22 @ 22:26:37
URL: http://pinkydeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0