mys lördag.....

Jag och älskling började dagen med lite mys pys hehe ;P
Sen gick jag upp och började med en omgång mat åt min lilla prinsessa, de vart potatis å dillkött, skink å ostsås med pasta, spagetti å köttfärsås och krämig pasta med lax.......känner mig nöjd nu när jag varit så flitig haha
vid typ fyratiden drog mathias, markus och Robin ner på stan dom ska ju slaffsa pizza  och glo på nån rulle på bio.

Själv tänkte jag vara ännu mer flitig så jag tog tvätt med mig ner men tvättstugan va ju bokad :( så Vi passa på å springa runt i regnet Fanny tyckte det var  super kul, hon lyste av lycka medans hon skuttade omkring i vattenpölarna.

Har nyss kommit upp igen så vi ska strax slänga oss i ett bad......


Idag ropade jag på mathias, gissa vem som härmades haha nu springer busungen runt och ropar tais hela tiden, jädrans skitunge




ne dax å dyka lite  i badkaret  ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0