lägenhet..

kollade på Hyresledigt å märk av min förvåning det hade kommit in en trea jippi...... en trea som bara är 300kr  dyrare än den vi har....
jag har ringt hela dagen till hon som bor där nu.....för jag vill ju se hur den ser ut!! eftersom vi hyr privat gäller inga köer eller den som ringt på lägenheten först, fast jag fått tid å se den kan nån jävel ringa å säga att dom ska ha den utan att titta på den så då får den personen den... mitt framför näsan på en
I allafall så hoppas jag *fast jag knappt vågar tänka tanken att den kan bli våran* hon som bor där höll på och velade hon ville inte att nån skulle se den i dag för att hon hade stökit hemma, men jag gav mig inte va fan det är lägenheten jag ska kolla på å inte deras grejer ( för det gäller å va snabb å svara till hyresvädern om vi ska ha en chans) så vi ska få komma och se den ikväll, under tiden kommer maddis hit och ser efter fanny

ja vet det vart lite rörigt de ja skrev men jag är så glaaaad.....

håll tumarna för mig!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Håller tummarna för Er... =)

2008-07-02 @ 20:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0