jäktig måndag haha...

Vi gick väl ner på stan vid ett tiden, var först in på en resebyrå för å kolla hotell i stockholm...ville ju helst ha centralt men det var ju full bokat :(.
Det vart å knata vidare till nästa resebyrå samma sak där nästan all jävla hotell va fullbokade så mitt humör skönk till botten hade ju verkligen sett fram emot det hela med hotell och allt...
Ja ja vi fortsatte våran vandring till tågstationen för att kolla tider och å priser jag fattar inte att det nästan kan skilja 700kr beroende på vilken tid du åker, vi tänkte först åka typ runt tio men då kostade det 1300 kr (fram och tillbaka) så det vart å ta ett tåg halv åtta på morgonen det vart ju bara 600...lite skillnad kan jag lova (visst det blir lite stressigt men det får gå )

se gick vi till affären va så jävla hungriga så det vart lite godis att knapra på ;P
När vi kom hem ringde älsklingen till den resebyrå vi va in på sist, då visade det sig att dom fått ett hotellrum mitt i centrum (det skulle gå på 2600)  jippi tyckte vi :).
Vi sa att vi skulle  återkomma strax för min  bror och mathias bror skulle förmodligen följa med, så vi lära ringa och höra med dom om dom verkligen skulle det....
Det va bara det att jag fick fan inte tag på min mor så efter en timme typ när vi fått beskedet(att dom skulle me) visade det sig att rummet nu var bokad av nån annan *suck* ja ja det var ju som det va....... hon på resebyrån hittade ett annat hotell som låg 15 minuter ifrån själva city(med pendeltåg) så det fick bli det :D det va i allafall bra eftersom det fanns ett köpcenter där och att det vart billigare kostade ju bara 1300, plus att rummet var delat skit bra ju för då får brorsorna sova i ett rum och vi i ett annat.
Och vill vi va själva en stund för lite mys skickar vi ner dom till poolen haha ;P

I det hela är jag nöjd får ju bo flått på hotell underbart :D ( hotellet var jätte fint....min syster har bott där å tyckte mycket om det)


nu ska jag väcka mathias klockan är ju halvtio på kvällen, han somnar jämt där han lägger fanny haha :D


BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0