jaha nu är klocka nio på morgonen...

Provet gick bra :D å nu har jag äntligen frikort *jippi* fan blir ju dyrt när man ska betala nästan en hundring varje gång.
Har väckt busungen så nu sitter vi här...vet inte riktigt va vi ska göra.
Tänkte göra frukost på säng åt min älskling men först ska han få sova ett tag :D
Fanny är ju överallt å det är så drygt om jag pysslar me nått i köket så sticker hon iväg till ett annat rum hade varit skönt å haft en grind eller nått.........för då är hon ju iallafall kvar i det rum man själv är :P
Jag menar hon har ju lärt sig klättra upp på möbler å sånt nu plus att hon är så jävla snabb man hinner fan inte me, ena stunden är hon hos en nästa i sovrummet och river ut alla saker man har i garderoberna för att sedan stå å lapa i sig toa vatten.
Hon är ju ett riktigt yrväder min lilla älsklingsunge haha <3

NE TÄNKTE FÖRDRIVA TIDEN MED LITE TEVE TITTANDE....

PUZZ PUZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0