jag är så jävla ledsen å arg....

har nu varit å kollat på lägenheten tyckte att den va jätte fin visst de va gamla tapeter men det går ju å fixa, jag menar hyran är bara på trehundra mer än den vi har..
Men min idiot till pojkvän tycker inte att vi har råd med det!! va fan trehundra är ju ingenting för en lägenhet  med ett till rum och balkong plus att det är hiss... å ja menar om han tyckte det från början så kunde han ju klämt ur sig det innan jag fått upp förhoppningrna eller?? å innan jag setat här som en idiot och ringt hele dagen!!
jag menar bor jag kvar här går jag under Fanny behöver ett rum jag orkar inte smyga med ni vet vad ;P å så skulle det va skönta att slippa plocka leksaker överallt och här är det så jävla varmt på sommaren så man nästan *avlider* och fem trappor med en skrikande unge och påsar är fan ingen enkel match!!
FAN FAN FAN  han e ju så jävla skruvad ibland och prata med han går ju inte

JÄVLA IDIOT!!! (fast jag älskar han oxå) men just nu är jag bara förbannad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag får väl sitta i den här jävla lägenheten och ruttna......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0