i kväll e ja inte mamma... ;D

För i kväll ska jag hem till Ingela vi ska drick lite gott å snacka massa strunt ;P
Vem vet vi kanske hamnar på krogen ..... vilket som e det skönt att bara komma ut en stund å få vara mig själv utan ansvar!!
Mathias ska va hemma med fanny, men han tycker bara det är skönt och slippa mig en stund haha......... är skönt för han att vara hemma själv med fanny ibland.
I dag har min far och syster moa varit här, ja och camilla förstås, vi gick ner på stan för att fika (camillas karl kom oxå).
Nu sover busungen så jag ska slänga mig i duschen.....måste börja min förvandling från sliten morsa till pigg partybrud mohahaha ;P
 

ha de gött vi hörs ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0