hemma :D

ja de vart å åka till siljan å bada hur skönt som helst, de va jag, fanny, mathias,helena,emma,natte,madde,svärmor och till å med markus (han vägrade först men jag tyckte att det är bara å slita me ungjäveln va fan han behöver frisk luft)
man kan inte bara sitta vid datorn!!
Så vi va några stycken som åkte,synd bara att även om man går  *några kilometer* så är vattnet bara till knäna typ :P
Men det gjorde inte så jätte mycket eftersom man badade me Fanny.
sen bestämde dom sig för att hyra tramp båt så jag fanny å moa gick hem till min far och hälsade på (moa min syster kom å badade me oss )
 dagen har´varit jätte skoj men nu är jag trött ska käka lite sen lägga busungen min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0