fredag kväll....

Sitter då här igen haha är så jävla rastlös så det fan kryper i hela kroppen *blä*
sitter å väntar på Ingela, ska ner och blossa en cigg...Ja jag vet ja får ju inte röka eftersom jag haft proppar....men jag är så jävla sugen.
Tänker synda i mig några bloss i allafall!!
Christoffer och Ingela tjatar på mig...dom vill ha me mig ut,men jag orkar verkligen inte i dag e så jädrans trött plus att pengarna börjar ta slut.
Jag väntar heldre till 25 juli eftersom vi ska ha fest då :D (om mathias nu får ledigt.... hoppas det)

Är så himla trött på datorn den är ju *150* år gammal och seg som tuggummi....och en massa jädrans virus :( vi kan ju inte ha virusskydd för det segar ner datorn ännu mer,vi provade ett tag men då hann vi både duscha och äta frukost innan internett sidan kom upp...) vill ha ny dator men har inte riktigt råd ljust nu :(
Nu är det bara fem dagar kvar på älsklingens semester går så fort att man inte hinner med :(  men som jag sagt förut får han ju mer i augusti :)
Måste iväg och köpa skithuspapper *suck va drygt* för vi har inge hemma......hoppas att man inte blir nödig innan bara hahaha skulle inte va så lyckat...

såg karina och sol på stan men jag smet undan, vet ju inte va jag ska säga riktigt efter allt med Engla.......jag tänkte att jag kanske påminner henne om Engla eftersom jag brukade vara barnvakt åt henne å Sol...ja vet hon är nog *van* att möta människor som drar fram minnen så det var nog jag som va rädd för hela situationen.
Det är så jävla hemskt allting stackars människor :(


OJ tillbaks till verkligheten nu ska ja ner å *Tjuvröka* hahaha

PUZZ PUZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0