drömmer...


Det  är precis vad jag gör jag drömmer om att flytta!! vi vill ha större lägenhet en trea typ.
Skulle va så jävla underbart å få ett rum till lillskiten :) ett rum som man kan ställa in alla hennes saker i.....fan va mysigt det skulle bli i hennes rum.
Nu har man ju saker i hela lägenheten, å det är samma sak varje kväll man plockar undan för att ha snyggt en stund.
Men direkt hon vaknar på morgon så ser det ut som en tornado dragit igenom lägenheten....... saker överallt.
Inte nog me att hon plockar fram sina leksaker det är kläder, skor, tidningar, toapapper, filmer, skivor ,ja allt man kan tänka sig släpar busungen fram.
Fan va tråkigt väder det är hela tiden dom har ju sagt att de ska bli så fint men det märks ju inte!!
Det är ju för fan sommar då vill man ha sol å varma dagar fyllda me bad, grillning ja uteaktiviteter helt enkelt.
Men än så länge ser det grå dassigt ut så jag funderar på att laga ett las mat åt Fanny så det finns nu framöver :D

Mamma, Börja å mina bröder har tagit husvagnen och åkt till norge så jag hoppas dom får skoj :)

Fick göra ett vabrott i mitt skrivande för att byta skitblöja :P så nu springer hon runt i sin morgonrock hon ser för härlig ut i den min söta lilla sockertopp :)
jag och älskling funderar på vad vi ska hitta på i sommar för nått måste man ju komma iväg på, blir kanske kolmården (tror ja nämnt det förut) men det är ju lite krånglit när man inte har bil så vi lär ju kolla upp hur man tar sig dit och så.
Nu är det inte långt tills fannys nya lilla kusin * ploppar ut* fan va man kommer bli sugen på en egen liten färsking när man ser Helena med den lilla.
Men det får då vänta ett tag till iallafall så fanny är lite självständig!! Å jävlar vad rädd jag kommer vara under nästa graviditet...livrädd för förlossningen eftersom den första var så jobbig, funderar faktiskt starkt på kjejsarsnitt men det är inte så bara det heller.. ja ja det får jag ta då ingen ide att redan börja skrämma upp sig va fan jag är ju inte ens gravid än på ett tag haha ;P

ne dags å slänga sig i duschen mathias kommer ju hem på lunch strax han får ju inte tro att jag bara sitter och latar mig haha.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0