då va helgen slut IGEN!!!

ja i dag mår man då mycket bättre än igår haha..
vart bara å ligga inne igår mumsa massa god mat och lite godis så klart :)

Fredagen var super skoj tills på slutet för då är allt bara en stor minneslucka (inte bra)haha
det vart då och sitta ute på gården för det var aldeles för varmt i våran lägenhet.
Började dricka vid sjutiden folket rullade in, alla vart  fulla å glada....
Maddis fick nå utbrott så hon kastade en grogg på Nobbi och så råkade hon spilla ut ett glas på martin hon vart nog lite för fuller hon me haha
Jag var inne hos  en granne och kollade hur han bodde...... robert flörtade me några andra grannar som oxå satt ute å drack.
Camilla och eski satt och hånglade som vanligt hehe
var ju meningen att vi skulle på krogen men både jag å mathias vart så fulla så dit kom vi inte....
Jag spydde tydligen ner golvet i sovrummet medans maddis letade efter en hink till mig(skurhinken hade vi kastat för den hade gått sönder) hon var snäll och torkade upp elendet  tack maddis!!
ja mycket alkohål i goda vänners lag haha
Kvällen vart lyckad hade super skoj!!

i dag har vi varit å badat så skönt!!

nu ska jag myspysa med mathias<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0