classik car week...

japp i går åkte jag å fanny med dit.... vi åkte me mamma ,robin,niklas och reidar som körde .
Dom andra skulle vara kvar i rättvik så Reidar skull köra hem mig å mitt bustroll på kvällen.
När vi kom hämtade min far och Moa upp mig sen gick jag,Moa och fanny till stranden för att bada, det är ju så jävla varmt så man nästan inte står ut haha.
efter badet trsakade vi omkring (jag pappa moa fanny) och kollade på bilar fy fan va folk det var överallt!!
Vi träffade på reidar så jag mitt pucko lämnade ju väskan i hans bil, å självklart när vi kom hem till pappa så sket Fanny och där stod vi utan blöjor haha vart å pussla ihop några bindor för att sedan  be en bön om att hon inte skulle pissa allt för mycket ;P
När klockan var nästan 8 ringde reidar, det var dax  för att åka hem......det var sånna jävla bilköer fy fan säger jag bara, det tog en hel timme innan vi ens var ute ur rättvik normalt tar de typ 40 minuter att åka hem, den här gången tog det två timmar....

 Fan jag vet inte vad det är med mathias för stunden, det känns som om jag bara ger å ger, jag gör allt för att han ska ha det bra och  må bra men jag får liksom inget tillbaka..... känns som han bara är irriterad på mig att jag bara är i vägen jag blir så kävla ledsen...vi är ju faktiskt två jag är oxå trött å så
Han säger att han älskar mig och inte vill förlora mig...  det är den tråkiga vardagen som sliter på han, ja visst det kan jag förstå men man får ju faktiskt ta dagen som den är å göra det bästa av den...
jag kan ju inte slita för oss båda han kan väl försöka vara glad över det han har.....

jag vet att det är vi för alltid vi älskar varandra men just nu känns det lite tröligt men jag vet att det blir bättre :D
va fan man kan ju inte vara på topp jämt då skulle man ju inte värdesätta dom lyckliga stunderna eller??


nu ska fanny matas ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0