Äntligen :)

var  ju och tog blodprov i dag,sen på eftermiddagen ringde en läkare.....han sa att jag var färdigbehandlad om typ två veckor. Har ju gått på behandling ett halvår nu för dom jädrans propparna...
Sen om två tre veckor ska jag till lassarettet för då ska dom göra en utredning för att se om jag är proppbelägen, i så fall måste jag äta medicin å ta prover resten av livet.

När jag tänker på skiten blir jag så jävla rädd!!!!
 Eftersom jag är så ung nu när jag fått proppar i lungorna finns ju risken att jag ska få det igen :( är ju skit rädd att jag ska få en propp som tar död på mig, man vet ju aldrig
.........

nä jag orkar inte tänka på skiten blir bara rädd och ledsen!!!

I dag var vi och handlade med pappa sen på eftermiddagen åkte älsklingen och hjälpte sin syster med bilen, själv knata jag , fanny och niklas ner på stan.
När vi kom hem fick fanny bada, senare på kvällen vart det mys och god taccos :D smaskens...

I morgon ska jag åka till rättvik är ju classic car week man lär ju dit å kolla läget :P tänkte passa på och bada lite.
Dom har ju varnat för åska men jag hoppas på det bästa hehe

nu ska jag läsa har blivit besatt av det igen

natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0